maandag 26 februari 2024

Maandag

 Zo, het weekend zit er op. Vrijdagmiddag met Renée naar de tandarts geweest . Er was een stukje van een kies afgebroken. Dus een noodvulling er opgezet. Maar de volgende dag bleek dat toch niet goed genoeg te zijn. Dus gelukkig kun ze gelijk weer terug en hebben ze een zenuwbehandeling gedaan . Nu is het dus goed .
Het was best fris dit weekend . Niet koud he , de winter is ook heel zacht . Dus we klagen niet . Maar het regent ook niet al te veel , dus nu maar hopen dat het niet te droog is voor de groenten . Ook van de zomer is natuurlijk kans op brand veel groter als het erg droog is . Maar dat moeten we maar afwachten .
Ben al een half uur wezen lopen met Casper , de wasmachine draait ook al weer een tijdje . Dus zo maar even de was ophangen . Dan wat eten en mijn rugzak inpakken. Ga weer wandeling met São . Weet nog niet waar , maar dat gaan we zien. Er is een kleine kans op regen , maar dan vooral in de middag . Maar dat is niet erg , we zijn niet van suikergoed he.
Verder zag ik dit weekend dat men op veel plaatsen het begin van de oorlog herdacht , Rusland vs Oekraïne . Helaas zag ik eigenlijk allen maar oproep tot meer oorlog en nergens een demonstratie voor vrede . Een gemiste kans , denk ik persoonlijk . Oorlog heeft nog nooit en zal ook nooit de oplossing zijn. Maar wie ben ik. Voor nu, blijf gezond en leef in vrede ..


 

Anonas 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten