vrijdag 23 februari 2024

Weekend

Weekend , en ben de weerkaart aan het bekijken . Er kunnen zo te zien wel wat druppels vallen, maar niets bijzonders . Maandag wel wat meer , en dan vanaf een uur of tien . Maar er kan nog van alles gebeuren , tot maandag he. Misschien gaat het toch wel langs  het eiland he.
Gisteren mijn auto naar de garage gebracht . Nieuwe remmen en twee nieuwe banden er onder . Ik voelde het gelijk toen ik hem weer terug had. En vind remmen altijd wel belangrijk he , je hebt soms wel een  behoorlijk stijlen wegen . Maar ze doen het weer goed . 
Gisteren wat in de slaapkamer boven gedaan . Was toch al bezig met de puzzels en dus dacht ik, pak gelijk maar even door en verander er nog wat dingen. Bijna klaar , dus dat ik ook gedaan.
Vandaag in de middag moet Renée naar de tandarts . En dus breng ik haar maar even . Ze zijn ook bezig met de weg naar Canhas , dus denkt dat ik maar even om rij , dus via Madalena do Mar . Dus ben vandaag wel weer onder de panne . Eerst lopen met Casper en dan boven nog wat doen . Ik vermaak me wel . Voor nu , blijf gezond .   
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten