donderdag 8 februari 2024

Ellenboog

Donderdag , en het belooft een regenachtige dag te worden. Denk dat het zo rond een uur of twaalf echt gaat regenen en dan tot morgenochtend een uur of 12 . Maar even zie hoe en wat het wordt.
Gisteren weer best wat gedaan op het land. Schiet lekker op, maar er blijft genoeg te doen . Denk dat ik vandaag even wat minder doe, mijn ellenboog is even over de zeik . Heb ik wel vaker , dus niets nieuws . Doe ik het even een dag of wat rustig aan . En dan zie ik het wel . En omdat het toch gaat regenen , komt het wel goed uit . En morgen met Renée naar het ziekenhuis , dus dan werk ik ook niet echt op het land. Het is makkelijker gezegd dan gedaan , wil altijd wel wat doen he . Maar goed, het is niet anders .
Zo eerst maar even de was ophangen , de machine draait al weer even. En dan ontbijten en even over zeven uur een goede wandeling met Casper doen. 
Het stukje van vandaag wordt niet zo lang , ga wat doen. Weet het , het is nog vroeg , maar zo ben ik nu eenmaal. Voor nu , blijf gezond . 

   
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten