woensdag 21 februari 2024

Fris

Zo, midden van de week . Gisteren Niet zo heel veel gedaan. Natuurlijk eerst met Casper wezen lopen . En na de koffie heb ik Renée naar Funchal gebracht. Ze wou een paar uurtjes naar Madeira Shopping . Maar ze vind het niet fijn als ik dan daar wacht . Dus ben ik weer naar huis gegaan en daar wat gerommeld . Maar niet zo veel gedaan. Was gisteren een bewolkte en frisse dag . Zijn we bijna niet meer gewend he .
Maar een dagje wat minder moet kunnen he . 

( Heb wat internet problemen , maar probeer toch het stukje af te maken en te posten )

Goed, gisteren dus niet al te veel gedaan . Toen Renée klaar was met winkelen , ben ik haar weer gaan halen . Het is allemaal goed gegaan en ze voelde zich goed . Dus dat was een mooie test .
Er waren weer een paar toeristen verdwaald bij Câmara de Lobos . Ze hebben ze weer gevonden, maar ze hadden wel tekenen van uitdroging en onderkoeling. Zo veel mensen onderschatten  het lopen hoer op Madeira . Kan het niet vaak genoeg zeggen , goed voorbereiding is zo belangrijk . En als je niet weet wat een eiland is , met tunnels , valleien en dat soort dingen , kun je heel snel gedesoriënteerd  raken .
Maar goed , wie ben ik . Ga nu even ontbijten , straks komt Kate . Voor nu, blijf gezond .


Canhas 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten