donderdag 25 april 2024

Anjers

Nieuwe dag , nieuwe kansen. Gisteren even niet zo veel online . Zijn gisteren naar Funchal geweest . Soms moet je wel he. Er zijn altijd dingen die je moet doen , papierwerk . Gelukkig was het alleen een afspraak maken , kon niet per telefoon of online . Het is wat het is . Nu maar afwachten wanneer we weer terug moeten om het `echte `werk te doen . 
Ben best lekker bezig . Je moet wel bezig blijven . Ik ben goed aan het opruimen , zaaien en water geven. Mijn stukje grond is niet zo heel groot, maar wel erg hard en zwaar om te bewerken. En omdat mijn schouder , al jaren , niet zo goed is , moet ik toch zo nu en dan even wat minder doen .
Vandaag is het hier een vrije dag . Geen Koningsdag hoor, maar de dag van de Revolutie . Heel iets anders dus . Is vandaag 50 jaar geleden dat de Anjer Revolutie uitbrak. Weet me dat nog wel te herinneren . Maar goed , dat wordt hier dus wel gevierd . En 50 Jaar is dus wel een ding hier . Parade in Funchal en zo. Maar São is dus vrij en we gaan dus voor een extra wandeling . Weet nog niet precies waar , maar dat gaan we wel zien. Wordt in de buurt van Camacha . Voor nu, blijf gezond.

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten