maandag 15 april 2024

Gaan we weer

 Nieuwe week , nieuwe kansen. Het was vrijdag en zaterdag best warm hier . Gisteren was het al wat beter . Maar nu wil mijn schouder niet . Komt nooit goed uit he . Maar dat heb ik zo nu en dan , mijn schouder is behoorlijk naar zijn klote . Gewoon wat insmeren , rust nemen en hopen dat het beter gaat .
Heb dus wel wat gedaan , maar niet wat ik wou. Niets aan te doen he . Soms zit het mee of soms zit het tegen. Maar deze tijd van het jaar moet je eigenlijk best wat doen op het land. 
Goed , dat viel dus tegen. Gaat wel wat beter , maar is nog niet over . Natuurlijk ga ik wel lopen vandaag , is mijn schouder en niet mijn benen he. Heb altijd wel ergens pijn, maar dat hoort bij het ouder worden zal ik maar zeggen.
Niet al te veel gebeurd , dus hoe het kort . Ga zo mijn rugzak in orde maken , even ontbijten . En dan op weg . Weet niet precies waar we gaan lopen , even zien hoe het is vandaag . Je moet je altijd laten lijden door het weer en hoe je je voelt . Er zijn de laatste tijd best wat mensen in de problemen gekomen tijdens het lopen , en vaak is dat omdat ze niet goed zijn voorbereid of niet goed opletten . Maar goed , voor nu , blijf gezond.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten