donderdag 4 april 2024

(Even ) mooi weer

 Gisteren was het droog , in de ochtend best fris . In de nacht een heldere lucht , dus kon goed afkoelen. Maar later op de dag werd het zelfs warm. Kon dus best wat buiten doen. De tuinbonen en rode kool is nu van het land. Dus dat was wel fijn. Heb de tuinbonen gelijkt buiten in de zon maar even gedopt. Dus die zijn schoon . 
Ook net was het weer heel helder buiten , dus fris . Maar ook vandaag belooft het een droge dag te worden , maar ga in de ochtend weer lekker lopen met São. Ze heeft vakantie en dus lopen we een keertje extra . Weet nog niet waar , maar dat zien we wel . Er valt altijd wel wat te zien , het is nooit het zelfde . Het is maar net wat je ziet en hoe goed je kijkt . 
Had het daarnet , was net terug van het uitlaten van Casper en toen zag ik mijn oude vriend de wandelende tak weer . Had hem al een tijd niet gezien , maar nu zat hij weer op de tegels bij de keukendeur . Gelukkig kijk ik altijd wel goed uit mijn ogen en zag ik hem dus zitten . Heb hem dus maar even opgepakt en ergens op een plant gezet . Dan kan niemand de fout maken dat het een tak is , of er op stappen. Blij dat ik hem weer eens zag. 
Ga nu ontbijten , mijn rugzak verder in pakken en dan straks op pad. Voor nu, blijf gezond.

Wandelende tak 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten