maandag 22 april 2024

Heerlijke geur

Zo , ben ik weer . Ben druk op het land bezig geweest . Het was redelijk weer , dus moest er echt even flink tegen aan . Het is erg zwaar , maar het is niet anders . Als je een beetje verse groente en fruit van het land wil hebben , moet je er ook wat voor doen. Dus druk geweest . Ook bij de bananen heb ik het onkruid een groot gedeelte weg gehaald . Je bent eigenlijk altijd bezig.
Heb gisteren ook wat gedaan , maar ook nog wat oud hout verbrand en de poort geschilderd . Ook dat gaat door he De buiten kant is gedaan , en de binnen kant doe ik misschien vanmiddag , als ik terug ben van het wandelen . Maar even zien hoe ik me voel en hoe het weer is .
Natuurlijk ga ik lopen , het is maandag . Maar vandaag eerst naar Ribeira Brava , São haar auto moet even een service buurt hebben en gekeurd worden. Ze gaat niet meer naar de Dealer , maar doet het bij de zelfde garage waar wij gaan. Dus dat is nu vlak bij. En dan maar zien waar we even gaan lopen. Zal van het weer afhangen . Was best fris , en er is ook nog al wat bewolking . Maar goed, we zijn niet van suikergoed he . Ga mijn rugzak verder inpakken , wat ontbijten en dan zien we het weer . Voor nu, blijf gezond .

Jasmijn op de oprit 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten