woensdag 10 april 2024

Midden van de week

Zo, we zijn weer lekker bezig geweest . Gisteren is Kate geweest . En heb dus mijn carport weer terug in zijn oude staat . Het scherm is weer terug . Was tijdens een flinke storm er afgewaaid . Zit tegen de zij kant , tijdens de storm is er verder niets beschadig . Maar het terug plaatsen kon ik voor een groot gedeelte alleen , maar het laatste stuk is beter om het met een extra handje te doen. De oprit tot het huis loopt op , en dus wordt de afstand steeds hoger . En ben niet zo heel groot . Maar het zit weer . De auto´s zijn gewassen en we zijn gewoon lekker bezig geweest .
Het wordt de aankomende dagen een stuk warmer , en je voelt het vandaag al . Vanmiddag ga ik weer wandelen met São . Moeten wel even kijken hoe warm het al wordt . Dat bepaalt waar we lopen en hoe lang we lopen . We denken wel dat we zelf bepalen waar we lopen , maar het licht echt aan het weer , en hoe we ons voelen. 
Verder ga ik natuurlijk in de ochtend een stuk lopen met Casper . Met dit weer krijgt hij natuurlijk zijn regenjas niet aan he . Dat is te warm. En als ik dan wat tijd over heb, wil de port schilderen . Ben de toegangsport al wat aan het schoonmaken en denk dat ik het morgen wel kan doen . Hij is best groot , en wil het niet doen als het 30gr is . En ondanks dat het pas nog niet eens half april is , ze denken dat het morgen wel eens zo warm kan worden. We wachten het af en gaan het mee maken. Voor nu, blijf gezond.

 

Madeira 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten