woensdag 3 april 2024

Bezig

Ben ik weer . Wat was het gisteren een natte dag . En dan , in eens om drie uur , kwam toch nog de zon. Ja , dat hadden we zo rond acht uur in de ochtend ochtend niet verwacht . Het was grijs , nat en niet fijn. Maar nu ziet het er een stuk beter uit . Klaag niet echt over regen , maar na een paar dagen mag het wel even wat minder .
Ben natuurlijk wel gewoon met Casper wezen lopen , Kate is gewoon geweest , dus daar ligt het niet aan. Maar kan niet veel op het land doen , en de hele dag binnen zijn is niet echt mijn ding.
Gelukkig kwam in de post om 1 uur en die had een close in boiler bij zich. Had er 1 , maar die lekte wat , en die kon ook nog eens niet open om te kijken wat en waar die lekte . Dus had een nadere besteld en die heb ik er dus maar even geplaatst . Niet heel veel werk, maar je moet het toch maar even doen. Hij zit , werkt en lekt niet . Dus ik mag blijven .
Vandaag ziet het er naar uit dat het een aardige dag wordt . Ga zo dus eerst maar even ontbijten , en dan een lekker stuk lopen met Casper . Daarna even zien wat we op het land kunnen en moeten doen . Ik heb nu zeker een week niet echt wat op het land kunnen doen. Vandaag wordt het denk ik wat opruimen en zo. Het zal allemaal wel erg nat zijn. Maar goed, we gaan zien wat het wordt . Voor nu , blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten