maandag 15 november 2021

Gelukt

Ja, het is gelukt . Zit weer achter mijn Lenovo en werk weer met Windows 11. Heeft wat voeten in de aarde gehad, maar dan heb je ook wel voldoening van je werk. 
Had twee problemen , moest een ISO op een Usb zetten op mijn laptop die werkt met Ubuntu . En de BIOS van de Lenovo laptop zag er ook heel anders uit dan ik gewend ben. 
Heeft mij dus de nodige zweet druppels gekost , veel denk werk en ook de nodige YouTube filmpjes bekijken. Maar je moet maar net iemand vinden die het voor jou duidelijk uitlegt . En de machines en versies van de gebruikte software moeten ook nog eens , bijna , gelijk zijn. Maar goed , een hoop gelul, maar het is uiteindelijk gelukt. Heb natuurlijk het geluk dat ik meer dan 1 laptop heb en ik heb natuurlijk ook nog eens het hele grote geluk dat ik ook nog eens de nodige ondersteuning heb van Sander . Heeft mij op het juiste pad gezet , en toen ik de machine eindelijk had draaien , heeft hij via Teamviewer  de laptop overgenomen en de videosoftware ge-update . Daar is hij veel handiger in dan ik. En nu is dat dus ook gedaan. Moet nog wel de nodige dingen terug zetten en instellen, maar dat heeft geen haast. Zo veel op een laptop werken, vooral het denk werk en de concentratie die je moet hebben , is niet echt goed voor mijn hoofd . Is al weer een flink aantal jaren geleden dat ze in mijn hoofd hebben lopen klooien , maar met dit soort dingen merk ik het best. Dus straks eerst lekker met Casper lopen, en dan het grootste gedeelte van de dag buiten bezig zijn. Voor nu, blijf gezond .  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten