dinsdag 30 november 2021

Stukje bij beetje

 

Ja, het huis komt langzaam maar zeker steeds meer in de kerstsfeer . Het is goed dat we een paar dagen voor de eerste van december zijn begonnen , kun je nog meer net even dat lichtsnoer vervangen wat het niet meer doet , en dat soort dingen. Nog niet helemaal klaar , maar morgen , de eerste dus, zijn wij helemaal klaar voor de kerst. Geeft altijd wel een mooi en gezellig iets in huis, wat we allemaal best kunnen gebruiken. Gezelligheid begint thuis.
Het was gisteren iets frisser dan afgelopen zondag , nog wel even met een boek in de zon kunnen zitten , maar toch niet zo heel lang. Natuurlijk ook nog wat op het land gedaan. Heb onder andere de tomatenplantjes even goed vast gezet. Groeien goed, maar je moet ze altijd wel even vast zetten . Probeer het deze keer op een iets andere manier , heb een soort open kist gemaakt , waar ze in staan. Heb ik ergens , tijdens mijn wandelingen over het eiland, in een tuin gezien, en vond dat wel een goed idee . Vandaar dat ik het zo ook wel eens wou proberen . meestal heb ik ze gewoon naast elkaar staan , en dan natuurlijk ook opgebonden , maar dit is net even naders . Ga zien hoe dat gaat. Had de laatste keer een flinke oogst , maar moet nu natuurlijk niet vergeten dat het veel later in het jaar is. Maar goed. Ga even ontbijten en dan mijn rugzak in pakken . Straks er weer op uit met Sao. Voor nu, blijf gezond 
Tomaten 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten