dinsdag 23 november 2021

Rustig

 Gisteren een rustige dag . Het was droog , en mooi najaarsweer . Heb wat aan gerommeld . Niet echt veel gedaan. Het land is natuurlijk nog best nat . Heb wel wat walnoten verzameld en avocado's . Heb zelf geen walnoten in mijn tuin , maar hier in de buurt staan veel walnootbomen en heb wel een avocadoboom in de tuin en die zit stamp vol. En daar ik vandaag , in de middag , ga lopen met Sao , heb ik er dus maar even een paar verzameld . 
Verder was het echt een zeer rustige dag , helemaal voor mijn doen . Heb dus Eigenlijk ook niet echt veel te melden . Soms heb je van die dagen he . Denk dat het morgen weer wat meer zal zijn. Na een wandeling heb ik toch ook vaak wel weer wat nieuwe foto´s . We gaan het zien . Voor nu, blijf gezond . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten