maandag 8 november 2021

Voorbereiden

 Deze tijd is het regelmatig iets anders dan normaal. Vorige week op maandag gelopen en nu weer op dinsdag . Maar dan slaan we volgende week weer een keer over omdat Sao bezigheden heeft . Is niet anders he . Maar ben nu al dus een beetje aan het kijken waar we morgen gaan lopen . En ik weet dat het in de buurt van Ribeiro Frio is . En , het zit in de naam, daar kan het dus goed koud zijn . 
Maar goed, loop natuurlijk ook nog elke dag met de Casper en dan zie je ook mooie dingen . Zo als deze plant , langs de levada vlak bij ons huis. Als je daar in de buurt komt wordt je al bijna bedwelmd door de geur. Weet , nog , niet hoe die heet , en hij woekert als een gek, maar echt prachtig.
Renée is de laatste dagen druk bezig geweest met de kussens van de bank buiten . De kussens waren met een lichte stof bekleed, zonder rits . Je kon ze er dus niet even afhalen om ze lekker te wassen. Dus heeft Renée alles er afgehaald en er nieuwe bekleding op gedaan, maar nu met een rits . Zit er veel beter uit. Zo blijf je maar bezig he. 
Zelf een beetje dit en dat aan het doen. Natuurlijk op het land bezig , maar ook met de laptop. Heb opeens , waarschijnlijk door een update , nu een probleem met mijn muis en koptelefoon. Zijn beide bluetooth en nu heb ik , als ik mijn muis en koptelefoon tegelijk gebruik, storing op mijn koptelefoon. Een hele rare en vervelende ruis. Heb al van alles geprobeerd , maar weet het nog steeds niet. Moet nog maar eens flink googelen en anders maar eens mijn zoon , of kleinzoon inschakelen. Voor nu, blijf gezond .
Renée op de nieuwe kussens 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten