dinsdag 16 november 2021

Van alles

 De eerste dag van de week is weer voorbij. We zijn al aardig op weg naar de maand December . Kerst klopt aan de deur. Kan nog steeds op het land werken en het regent nog steeds niet  (echt ). De paar druppels die er vallen is niet de moeite waard. Gisteren dus de helft van de tuin water gegeven en vandaag de rest . Een beetje opgeruimd op het land en in de schuur . En tussen de middag met een boek in de tuin gezeten . Niet slecht.
Tussen door ben ik ook nog een beetje op de laptop bezig . Moet nog wat dingen instellen en afstellen . Ook wat dingen her installeren . Maar goed , doe het rustig aan.
Ben wel een beetje met Google Earth aan het spellen en dan vooral met Google Earth Studio . Zag dat op een gegeven moment voorbij komen en wou dat wel eens zelf uitproberen. Je kunt dat niet zo maar gebruiken , je moet je daar voor aanmelden en een reden geven wat en waar voor . Maar ja, als je het niet probeert , mag het nooit . Dus heb me zelf aan gemeld en twee dagen later kon ik aan de slag. Is nog niet precies wat ik wil, het eerste filmpje. Maar zag dat het wel zeker mogelijkheden heeft voor hier . Kan mijn wandelingen er in zetten . Moet natuurlijk wel kijken welke het beste zijn om te filmen. Ga het eerste filmpje hier neer zetten, is van Lissabon. Voor de brug over de Taag wel leuk om te doen. Maar goed , ga weer wat doen. Voor nu, blijf gezond   


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten