vrijdag 12 november 2021

Wel of niet

 Altijd weer de vraag , zou ik het wel of niet doen. Maar probeer toch maar even een stukje te posten. Gisteren is Kate geweest . Heb zelf weer het nodige op het land gedaan en dat ziet er goed uit. Gisteren toch maar wat water gegeven. Het regent hier nog steeds niet , dus het was wel even nodig. Verder weer een stuk schoon gemaakt . Dat blijf je doen he . Hoewel het nu wel wat minder is , het is natuurlijk ook minder warm en we hebben niet de hele tijd zon. 
Heb wat probleempjes met de Windows 11 laptop. Heel raar , heb wel gezien dat meer mensen dat hebben. Ver velende foutmelding , nu maar zien wat ik er aan kan doen. Werk nu even op mijn Ubuntu machine . Kan natuurlijk ook he. Maar de Windows machine is pas nieuw , erg snel en noem maar op, alle toeters en bellen zitten er op. En nu moet ik maar weer kijken hoe ik het kan oplossen . We gaan het zien . Komen er wel uit , op de een of andere manier . Anders de voorhamer er even op loslaten . Geintje . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten