donderdag 5 januari 2023

Bezig

 

Hier is het pad
Ja , gisteren even een dagje niet . Maar wil niet zeggen dat ik niets gedaan heb. Het pad naast het huis , tot aan de kleine levada is nu schoon . Ben ik gisteren mee bezig geweest . Dat voel je wel in je rug , maar het moet gebeuren he. Loopt omhoog , en veel stenen zijn er niet meer . Het is gewoon een lastig pad, maar heb het wel nodig om mijn waterleiding van de levada te halen . En daar hebben we ook nog een soort put waar het water wordt opgevangen . En dat pad mag ook wel eens worden schoongemaakt . Dus , zo lang het mooi weer is heb ik best wat te doen . Maar heb ook nog even wat op mijn land gedaan . De tuinbonen komen goed op en dus moet je dat ook een beetje bij houden he .
Maar goed, Kate was er ook gisteren . Dus ook dat hebben we deze week weer gehad . Zo zie je dat ik niet niks doe. Ben best wel bezig . Vandaag maar eens kijken hoe het weer wordt , en hoe mijn rug is . Gaat altijd wel weer de volgende dag , maar soms moet je toch even een paar uurtjes rust houden he . Morgen lopen , dus  dat voel je ook wel aan je rug. Maar we gaan weer eerst ontbijten , dan met Casper zijn ronde doen en dan tussen door een brood bakken. Dus voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten