donderdag 19 januari 2023

Drupt

 Net met Casper buiten geweest en het is een beetje nat. Het miezert wat , maar het valt nog mee. Wel wat fris , maar zag gisteren dan ook dat het hoog in de bergen net iets onder nul is . Dus niet raar dat het hier ook fris is. 
Gisteren is Kate geweest . En dat zijn altijd wat andere dagen dan we normaal hebben . Ben zelf nog even langs de kleine levada wezen kijken . De buren hebben hem van de week weer eens een keer gebruikt en wou zien hoe dat nu is en of de waterput goed wordt gevuld . En dat zit nu echt goed. Had dat wel gehoopt , is nog wel winter , maar heb zelf van de week ook wat planten water gegeven . Maar weet dat het werkt. Wil nu nog een klein stukje schoonmaken , maar dat zie ik nog wel .
Wat hebben ik verder gedaan ? Ben wat aan het rommelen , zo wel op het land als in het huis . Straks nog even kijken of ik alles in huis heb , dan ga ik misschien vandaag wel beginnen met de muur . Maar we zien het wel. Even zien hoe ik ben als het licht is . 
Heb nog een mooi filmpje hier onder , doe er mee wat je wilt . Voor nu, blijf gezond .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten