maandag 30 januari 2023

Gaan we weer

 Ja, nieuwe week . Zijn afgelopen vrijdag weer wezen lopen . Niets bijzonders , een goede 10 km van Madalena do Mar , naar Costa Verde en weer terug. Is even een klim ,naar Costa Verde , maar goed. São haar neus zat wat dicht , en dan is klimmen niet echt fijn. Dus we deden het rustig aam . Maar we hebben het toch gedaan . Je moet blijven beweging he.
Zaterdag heb ik de woonkamer afgemaakt . Moest nog ander halve muur doen , maar ben nu klaar . Wil nog wel wat meer doen , maar even een dag of wat iets rustig aan doen . Mijn elle boog kan wel een dag rust gebruiken . En dus gisteren niet echt wat gedaan . Vandaag ga ik even kijken wat ik kan doen . Moet wat opruimen , plaats maken en schoonmaken . Kan wel zeggen dat ik niets doe , maar dat komt maar heel zelden voor . Ben altijd wel een beetje bezig . 
Ben natuurlijk al wezen lopen met Casper . Het was droog , maar we hebben gelukkig wel wat regen gehad van het weekend . Dus dat is niet slecht , we hebben wel water nodig he . Maar het schijn nu weer wat droger te worden deze week . We gaan dat zien. Deze week is wat onzeker wat er verder gaat gebeuren . Er staan wat dingen gepland , maar of het ook zo gaat als dat we denken , we gaan het zien . Voor nu, blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten