dinsdag 24 januari 2023

Half

Vandaag doe ik het maar eens een beetje rustig aan. Heb gisteren de helft van de kamer geschilderd . Ben natuurlijk op een strategische plek opgehouden , je moet natuurlijk altijd wel vierkant werk doen. Was best wel even aanpoten , boekenkasten van de muur af , de tv van zijn plaats , de gordijnen er af . Noem maar op. En alles ook weer terug zetten , en in ruimen. Maar goed, het was prachtig weer en heb bijna de hele dag met de deuren open gewerkt. Snif vandaag dus wel een beetje , maar dat gaat wel weer over voor ik een meisje ben . Of kun je dat in deze tijd niet meer zeggen ? Maakt mij niet uit , ik ben oud en zeg wat ik wil.
Goed, dus lekker bezig geweest . Maar even zien vandaag wat het weer doet , ik denk dat ik misschien toch nog even , al is het maar een half uurtje , wat in de tuin doe. Vind het altijd zonde als het mooi weer is , de hele dag niets te doen . En als ik toch buiten ben , kan ik net zo goed een beetje klote in de tuin. Maar even zien hoe mijn ellenboog zich houd . Maar anders wordt het een boek. Moet natuurlijk wel de kippen , de hond en het eten doen , dus hellemaal vrij ben ik toch nooit . Maar zie wel . Ga vandaag in ieder geval niet schilderen .
Gisteren een nieuwe rugzak binnen gekregen . Moet daar nog wel even een foto van maken , voor hier . Maar als het goed is , is deze waterdicht. Ziet er goed uit, groot genoeg , en weer niet te groot . Ben al een beetje aan het kijken wat er in gaat , en waar alles in kan . Moet wel handig zitten . Ben benieuwd of het echt waterdicht is . Maar goed, dat zien we wel bij de volgende regenbui. Voor nu, blijf gezond . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten