woensdag 11 januari 2023

Niet te veel

Gisteren een beetje rustig aan gedaan . Niet dat ik niets heb gedaan, dat gebeurt alleen als ik ziek ben. Heb een uurtje buiten gewerkt . Het is nog steeds aardig weer , dus dat is het niet . Wat fris vroeg in de ochtend , maar verder niets te klagen. Had verwacht dat er wat , meer , regen zouden hebben , maar dat dus niet . Het is wel wat nat van de dauw , maar verder niet . Toch wacht ik nu maar even en begin niet al te vroeg. Scheelt voor de vocht in de gewrichten he.
Heb ook een brood gebakken en had ook het nodige snijwerk te doen voor het avond eten . Dus heb niet stil gezeten . Vandaag komt Kate , en als het weer aardig blijft , en daar ziet het wel naar uit, dan kunnen we misschien samen nog even een uurtje of wat op het land werken. Dat moeten we maar even zien. Het werkt altijd sneller als je samen op het land werkt . 
Verder hebben we van de week verf gekocht . Ga de binnen kant van het huis verven, en een wandje van de woonkamer behangen. Dus er staat nog wel op het programma voor mij. Even kijken hoe mijn schouder en ellenboog zich houden met het schilderen . Maar dat voel ik dan wel. Gaat vast goed komen . Voor nu, blijf gezond  
 .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten