donderdag 12 januari 2023

Goed bezig

 Ja, gisteren weer het nodige kunnen doen. Ben druk bezig bij de kleine levada . Bij de grote Levada doet de gemeente het schoonmaken, maar als je zelf de kleine levada niet doet , verdwijnt die , wordt het overgenomen door de natuur. En omdat de levada naar de waterput loopt waar ik mijn water van krijg , wil ik het wel graag werkend en bereikbaar houden. Het is even een dag of wat werken , maar dat is dan zo. Je kunt ook in de kroeg zitten he. Had gisteren wat hulp van Kate , dus dat is altijd wel fijn.
Verder gisteren de was gedaan , en verder vond ik het wel best . De was vandaag draait ook al weer . Dus die kan straks op de lijn . 
Het heeft gistermiddag wat geregend , dus dat was wel fijn. Maar even even zien of het straks niet te nat is . Wil niet te veel buiten werken als alles zo nat is. Maar het ziet er naar uit dat het droog blijft tot zondag . Dus we gaan het zien. Heb wat foto´s van het werk , hoop dat je begrijpt wat het is . De kleine levada is meer een goot  en zijn dus niet met cement of zo gemaakt , zo als de grote levada´s . Maar goed ik ga ontbijten. Voor nu , blijf gezond .







Geen opmerkingen:

Een reactie posten