vrijdag 6 januari 2023

Goed bezig

Het pad , aardig schoon 
Zo , het is vrijdag . Straks weer lopen met São . Maat vandaag wordt het toch anders , want vanmiddag gaan Renée en ik ook nog eens eten bij São. Als afsluiting van de kerst periode . We gaan tegenwoordig niet vaak meer ergens eten . Dus het is , ook voor ons , best weer eens wat anders .
Gisteren weer buiten bezig geweest . Het pad naar de kleine levada is nu wel aardig schoon en nu het pad langs de kleine levada aan het schoonmaken. Doe dat niet in 1 dag , maar neem mijn tijd . Moet ook nog wat in mijn eigen tuin doen , heb het eten en dergelijke waar ik voor zorg . En mijn rug , ellenboog en schouder zijn ook dingen waar ik rekening mee moet houden . Dus alles gewoon rustig aan. Elke dag een beetje , dan komt het ook. 
Maar als je zo elke dag toch wel wat buiten bent , zie je nog eens wat . En gisteren was mijn vriend er weer . Wist niet eens dat ze hier op het eiland waren , maar een jaar of drie zag ik er een voor de eerste keer . En nu , als je een beetje oplet , was het al weer de derde keer dat ik er een zag. Zie hier wel eens een specht , een reiger . Ook dat zijn beesten die je hier niet zo heel vaak ziet . En dit is een wandelde tak. Vind ik zelf erge leuk . Wist de eerste keer ook niet wat ik zag . Maar nu herken ik het ook veel sneller . Zo blijft de natuur toch heel mooi he. Ga nu eerst maar weer even ontbijten . Mijn rugzak verder in pakken en dan maar kijken wat we vandaag weer gaan zien . Voor nu, blijf gezond 


 
 

Wandelende tak op het keukenraam 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten