maandag 2 januari 2023

Wensen

 

Iedereen heeft al iedereen van alles toe gewenst . Ik hoop dat het allemaal goed is en was . Wijsheid, gezondheid zijn naar mijn idee het meest belangrijke wat je iemand kunt toewensen . Dus bij deze .
Eerst maar even terug naar vrijdag . Lijkt al weer een tijd geleden, maar het was net voor het weekend . Wezen lopen met São , en we hebben het gevonden. En dan bedoel ik de ingang van de tunnel aan de Calheta kant van Túnel das Estrebairias . We hadden de andere kant al wel gevonden , maar wilde eerst goed weten waar hij precies uitkwam voor dat we er door heen gaan. Is best wel een lange tunnel , wordt bij nooit gebruikt . En het is best nat binnen in , en dan ook nog veel modder . Je moet dus goed voorbereid zijn en regenlaarzen meenemen . Maar deze kant kon ik dus redelijk makkelijk vinden . Was jaren geleden , alleen , wel eens in de buurt geweest , maar toen was het pad zo slecht , helemaal overgroeit . Nu kun je er eigenlijk best goed komen. Hebben afgelopen vrijdag 16 km gelopen . Dus het is niet naast de deur . Maar als we aan de andere kant beginnen en dan ergens aan deze kant een auto hebben , zal het niet meer zijn dan 16 km. Maar goed , dat wordt een nieuwe uitdaging. 
Verder werd er veel ergen verwacht dit weekend , maar gelukkig viel dat best mee. Het vuurwerk in Funchal kon gewoon door gaan en men schijnt er weer van te hebben genoten. Ik doe zelf zo goed als niets aan oud en nieuw . Wil niet meer opstaan als een wrak en dagen nodig hebben om te herstellen . Dus ik heb gewoon mijn eigen ding gedaan . Ga ontbijten en dan straks de was ophangen . Voor nu, blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten