woensdag 18 januari 2023

Gewerkt

 Het was gisteren best lekker weer . Dus ben bezig geweest . Eerst ben ik natuurlijk met Casper wezen lopen en daarna ben ik de wc in gedoken. Niet letterlijk natuurlijk , maar heb het plafond in het toilet / douche ruimte even gedaan . Er is ook een klein stukje wand, maar het meeste is betegeld. Dus dat valt mee. 
Daarna ben ik even een uurtje in de keuken bezig geweest . En heb ook nog op het land gewerkt . Heb wat plantjes water gegeven en wat schoon gemaakt . En dat kost toch ook wel een uurtje of wat . En ja, ben ook in de woonkamer bezig geweest . 
De bedoeling is dat ik de woonkamer ga schilderen en een wandje behangen . Dus ben begonnen om  een boeken kast leeg te maken. Heb alle boeken van twee boekenkasten in een gedaan . Staat natuurlijk niet zo als het hoort , maar het past . Nu maar even zien , denk dat ik donderdag er een begin mee maak. Vandaag komt Kate , dus dan komt er van zulke dingen niets . Maar dat is ook niet erg , er zijn zat dingen die ik nog moet , kan of wil doen. Veel zal ook afhangen van het weer . Maar dat is hier ook altijd erg belangrijk . Als het te slecht is kan je niet zo heel veel doen. Gaan het zien. Nu eerst ontbijten , dan de was ophangen en daarna gaan we echt aan het werk. Voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten