dinsdag 3 januari 2023

Frisser

 Ja , het wordt frisser . Maar heb nog steeds maar heel af en toe de kachel aan. Niet om dat het niet kan of zo, maar is nog steeds niet echt nodig. Zijn hier altijd laat met de kachel en gebruiken hem alleen als het echt moet . Heb een gaskachel , met gasbom , en een houtkachel. En de houtkachel moet je echt aansteken als het nodig is . Is natuurlijk iets meer werk dan de gaskachel ,maar wel fijner en warmer. 
Gisteren nog wel wat buiten kunnen doen . Het was droog , maar zo als ik al gisteren vertelde , had het in de nacht geregend. En dus is het onkruid nat , het land zwaar . Maar ben begonnen met het pad naast mijn huis wat schoon te maken. Moet wel begaanbaar blijven he. Daar loopt een waterleiding vanaf de levada naar mijn huis . En wil ook bij die levada kunnen komen , mocht dat nodig zijn. Dus dat doe ik nu maar even. Hoeft niet helemaal schoon te zijn, maar gewoon begaanbaar .
Verder niet al te veel te vertellen , zijn wat aan het rond klote en doe verder rustig aan . Zo even ontbijten en dan weer met Casper lopen. En dan zien wat het weer doet . Als het redelijk blijft , wil ik weer wat op het land doen en tussen de middag het pad verder schoonmaken. Je moet wel proberen wat bezig te blijven he . Voor nu, blijf gezond 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten