dinsdag 10 januari 2023

Gaan we weer

 Ja, het is dinsdag . Gisteren was het een mooie dag en ben dus lekker buiten bezig geweest . Eerst bij mijn bananen bomen , en later langs de kleine levada. Het is vroeg op de dag wel fris , maar het is dan ook al weer 10 januari. 
Ben vandaag wat later , heb eerst allerlei dingen gedaan , er staat al weer een brood in de oven. En soms moet je gewoon even eerst het nieuws kijken , wat kranten lezen voor dat je echt op gang bent. Was om 5 uur , natuurlijk , wel al met Casper op stap. En nu net ook weer terug van onze tweede wandeling . Er is wat meer bewolking , dus maar even zien wat het wordt . Hoop dat ik nog wel wat buiten bezig kan zijn . Ben toch het liefst zoveel mogelijk buiten. Maar je moet ook weer niet overdrijven he . Mijn elle boog is niet zo goed, en soms voel ik mijn rug. Morgen komt Kate ,  en als het dan goed weer is , kan ze mij mooi een uurtje bij de levada helpen. Ze vind het ook fijn om buiten te werken. Dus we gaan het even bezien. Voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten