vrijdag 27 januari 2023

Fris

Ben ik weer . Zal even reageren op Henk Vermeulen . Hij boert in Spanje op een grotere schaal dan ik hier op Madeira . Maar had gisteren dus een foto van een vlinder geplaatst . Ze zijn mooi , als ze vliegen . Maar vaak , van heel dicht bij vind ik ze vaak best lelijk ( ben ik zelf ook hoor ). Maar vind ze dus ook best mooi , maarde rupsen he . Die vreten natuurlijk wel al je plantje op. Ja, dat is best wel een probleem. Toch spuit ik geen gif. Het is wat het is . Heb best ook last van rupsen en slakken . Niet fijn.
Goed , het was gisteren best mooi. Het begon met een graad of 8 , maar kon later toch fijn op het land werken. Heb weer een goed stuk schoon gemaakt . Eerst een ´groot´ stuk met een hak, en ook een tijdje wat tussen de plantjes , wat fijner werk. Moet ook gebeuren.
Vandaag ga ik weer lopen met São. Ben net al met Casper wezen lopen . Ook nu is het een graad of 8 a 9 . En er viel wat water uit de lucht. Wil het nog geen miezerregen noemen , was echt niet veel . Maar wel koud . De verwachting is dat het vandaag gaat regenen , maar meer in de bergen en in het noorden van het eiland. En in de bergen kon het wel eens sneeuw worden . We gaan het zien . Voor nu, blijf gezond 


Is mijn hond nu zo klein , of het blad zo groot ?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten