woensdag 14 juni 2023

Bezig

 Gisteren druk bezig geweest . Denk dat ik een gedeelte van het water probleem heb gevonden. Iemand die het land rond mijn huis bewerkt , weet niet of het de eigenaar is , heeft van de week alle onkruid terug gesnoeid . En aan mijn huis zit een oude schuur . En rond dat huis is een soort levada voor waterafvoer . En ja , die was helemaal vol gelopen met aarde . Dus ben die aan het schoon maken. Nu het land ´schoon ´ is , kan ik het beter zien . 
Buiten dat ben ik natuurlijk ook nog eens op mijn eigen land bezig . Door al de regen springt het onkruid de grond uit. Dus veel te doen . Maar zo lang het droog is . Het is wel fris vroeg in de ochtend . Net met Casper wezen lopen , en dan ben ik blij dat ik een jasje aan heb. Maar goed, te warm is ook niet goed he. Als ik zo bezig ben op het land , wordt het toch wel gauw warm. 
Goed, vandaag komt Kate weer . Vorige week is ze niet geweest , het was toch een giga puinhoop , dat was niet zinvol. Maar vandaag is ze er dus weer . Maar eens zien hoe en wat er gaat gebeuren. Voor nu, blijf gezond .

Onkruid en overgroeid 

Schoon !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten