maandag 19 juni 2023

Nieuwe week

Ben ik weer . Vrijdag dus even niet . Soms heb je niets te lullen en dan moet je het ook maar niet doen. Ben druk bezig op het land. Het groeit allemaal best goed. Niet dat ik zo hee veel heb hoor, maar het is genoeg voor ons en het geeft me ook nog eens genoeg werk. Dus wat wil je nog meer .
Vrijdag dus niet wezen lopen. São moest nu op haar vrije dag werken. Het eind van het schooljaar is altijd anders dan anders . Maar goed, nu kwam ze gisteren dan in de lucht om dinsdag te lopen. En dus gaan we nu morgen lopen. Weet nog niet waar , maar dat zien we wel.
Het weekend Had weer de nodige regen. Niet extreem, gelukkig, maar genoeg om de plantjes water te geven . Dat scheelt weer . Je moet dus wel je momenten kiezen om wat te doen , maar dat is niet anders .
Ga zo ontbijten , de was draait al . Nog even en dan kan ik die weer ophangen . Deze week wordt wel weer anders dan anders , dinsdag lopen. Wat het verder gaat worden, ik weet het niet. Er staan wat dingen op de planning , maar wanneer die precies gaan gebeuren moeten we maar even zien. Voor nu, blijf gezond .

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten