dinsdag 20 juni 2023

Even proberen

Dinsdag , en het heeft gisteren een beetje geregend . Ook vannacht was er regen . Maar , het gaat veranderen . Het , schijnt , vanaf zaterdag erg warm te worden . 30+ . En het schijnt snel te gaan. Maar goed, we zullen het zien.
Gisteren heb ik wat lenzen binnen gekregen om foto´s te maken.  Dus niet voor in mijn ogen , maar voor op mijn ..... telefoon. Leuk, betaalbaar . Heb wat getest . Zal straks wat foto´s hier onder zetten. Vandaag ga ik wandelen, maar weet nog niet zeker of ik nu al gelijk een andere lens mee zal nemen. Moet toch even misschien wat meer testen . Vooral het er opzetten is nog een beetje oefenen . Maar heb er veel vertrouwen mee. Heb zelfs een telelens er bij. Maar daar moet ik echt nog meer mee oefenen . En je moet er een tripod bij gebruiken en dat wordt niks tijdens een ´gewone ´ wandeling. Wordt wat anders als ik met Dominic ga lopen .
Maar goed, gisteren dus wat foto´s gemaakt en verder niet zo heel veel gedaan. Beetje opgeruimd en wat rustig aan gedaan . Zo heel af en toe heb ik nog wel eens last van mijn kop, en gisteren , vooral in de ochtend , was het zo´n dag . Maar goed, weet het he. Rare kop en dat zal altijd wel zo blijven . Mag niet klagen , en dat doe ik ook niet . Gewoon af en toe even een dagje rustig aan . Ga nu ontbijten , mijn rugzak verder in pakken en dan straks op pad. Voor nu, blijf gezond 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten