donderdag 29 juni 2023

Iets minder

 Het is iets minder heet , dus nu is het warm. Nog steeds goed 30° , maar we hebben het in huis aardig onder controle . Als ik opsta , vroeg dus , doe ik gelijk alles open. Dus nu koelt het wel weer wat af . Het is nu een halve graad koeler dan toen ik opstond. En elke halve graad is een halve graad . Was 24,5° toen ik op stond en nu iets onder de 24°. Hoop dat ik een graad of 22 kan krijgen voor dat de deuren weer dicht gaan. Dan gaan ook de gordijnen dicht. Het is misschien niet leuk, maar helpt wel.
Verder doen we niet al te veel , ben wel druk aan het water geven en zo , maar geen zware arbeid . Ben er niet zo goed in, maar je moet gewoon wijs zijn . 
Ben een beetje met Perplexity aan het klooien. Hier is een link . Het is leuk , maar ook eigenlijk niet meer dan een uitgebreide zoekmachine. Vroeger had je een programma dat heette Eliza , dat was op de C64 , lang , lang geleden. Maar goed , het is wel leuk om dingen uit te zoeken en te vergelijken. Ga nu maar even ontbijten en dan rustig alles klaar maken voor een nieuwe dag . Voor nu, blijf gezond. 


Encumeada 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten