maandag 12 juni 2023

Sterren

Ja, zag daarnet toen ik met Casper voor zijn eerste wandeling van de dag buiten was, sterren aan de hemel. Dus het was droog. Gisterenochtend was het nog even een paar uur code geel, en we hadden inderdaad nog even een paar flinke regenbuien. Maar tegen een uur of 12 , werd het toch wel droog.
Ondanks alle werk en gedoe , ben ik vrijdag toch gaan wandelen. Het huis was weer redelijk op orde. En we hebben van Camacha naar Funchal gelopen. Haar familie is uit Camacha en we hebben de route gelopen die haar opa en vader vroegen liepen om spullen op de markt in Funchal te verkopen. Dus heb weer de nodige verhalen gehoord. Leuk om te horen. Had zelf wel eens een gedeelte van de wandeling gedaan , als ik moest wachten terwijl mijn auto bij de garage stond, maar nooit helemaal . Toch leuk om zo te zien. Niet te gek, kleine 10 km . Maar toch wel zwaar , steil naar beneden. En ook een nieuwe ervaring rijker . Zijn terug gegaan met de bus , lijn 129 van uit Funchal. En dat was de eerste keer dat ik hier met de lijnbus ben gegaan. 
Goed, we gaan weer aan een nieuwe week beginnen . Hoop dat het nu een beetje beter weer word , wel weer het nodige buiten doen. Mijn mais heeft best geleden onder de regen en wind. Het onkruid spuit de grond uit. Maar goed, als het droog is kan ik weer het nodige doen. Ga nu ontbijten en dan kijken wat de dag ons brengt . Voor nu, blijf gezond .







 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten