donderdag 22 juni 2023

Lenzen

 Ja , draag nu al weer een paar jaar lenzen. En nu heb ik ook een paar lenzen voor mijn telefoon gekocht. Had het al eerder gezien , en nu maar een gekocht. Wou het wel proberen. Is een zet van telelens ( 22x ), wideangel ( 0,62x ) , fisheye ( 235 gr ), macro ( 25x ) . Leuk om mee te spelen. Heb al een hoop met de macro gemaakt , maar is best lastig . Ik denk zelf dat ik de wideangel het meest ga gebruiken. Ook de telelens lijkt me erg leuk, maar net zo als de macro lens moet je daar wel handigheid in krijgen en een tripod gebruiken . En als ik mijn wekelijkse wandeling doe , heb ik daar geen tijd voor . Maar goed , zal zo af en toe hier een foto plaatsen en de lens er bij vermelden.
Gisteren was Kate hier . In de ochtend was het best mooi weer , maar in de middag hadden we weer wat regen . Niet erg hoor, wat regen. Heb in de ochtend best wat op het land kunnen doen , maar als het nat wordt op het land , doe ik toch wat minder op het land . 
Vandaag maar even zien wat het wordt . Als het goed is , wordt het nu een tijdje droog en zelfs warm, tot zeer warm. Weet niet hoe , maar het wordt dus wel even extra water geven . De ene week heb je water te veel en nu moet je weer geven. Het houd je van de straat he . 
De wasmachine draait al weer even , ga nu even ontbijten en daarna de was ophangen. De dag is begonnen. voor nu, blijf gezond .


Wideangel 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten