vrijdag 2 juni 2023

Volle maan

 Ja , volle maan . En de meeste weten dat ik al niet veel slaap , maar met volle maan...
Maar goed , heb al een leuk stukje gelopen met Casper en de wasmachine draait . Dus kan nu even mijn stukje doen. 
Gisteren is het rond de middag droog geworden . Dat was wel fijn. Kon in ieder geval naar buiten . Nog niet echt mogelijk om op het land te werken, en de verwachtingen zijn dat het vanavond weer gaat regenen . We moeten het maar zien en we kunnen er toch niets aan doen . 
Ga vandaag toch lopen en hopen dat het overdag droog blijft . En zo niet , dan worden we nat . We moeten we even kijken waar we gaan lopen . Zo te zien op FB slaapt São ook niet al te best . Ze is nog gevoeliger voor volle maan dan ik. En we kunnen niet half slapend op een gevaarlijk pad lopen. Dus we moeten het maar even zien.
De planten op het land vinden de regen heerlijk en groeien dus best . Maar dus ook de onkruid . Zo dra het dus echt droog is heb ik best wat te doen . Ga nu maar even ontbijten , dan de laatste dingen in mijn rugzak doen en dan de was ophangen . En dan , zo rond zeven uur een bakkie doen en dan op weg. Voor nu, blijf gezond .


Amoreira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten