donderdag 15 juni 2023

Groenten

 Ben al wezen lopen met Casper en de wasmachine draait . Dus de dag is weer begonnen . Was al even wakker , dus dan kun je wel blijven liggen , maar wil weer een hoop doen vandaag en ook nog wat nieuws zien , horen en lezen. 
Goed, gisteren is Kate geweest en die heeft het hele huis en speciaal de keuken even goed onderhanden genomen . En ik ben op het land bezig geweest . Moet een hoop doen , als je een paar dagen niets doet , en er valt genoeg regen dan groeit het onkruid de pan uit. Het is niet koud , en nu komt de zon er ook nog geregeld bij . Maar goed, kan er niet meer van maken . Het moet gebeuren dus verder niet al te veel te melden . 
Normaal gesproken gaan São en ik lopen op vrijdag , maar het is het eind van het schooljaar en dan is het altijd anders dan anders . Dus veel vergaderingen , examens , noem maar op. Dus deze vrijdag niet lopen. Weet al wat ik dan doe, werken op het land . Niet dat ik acht uur daar bezig ben, dat lukt me niet . Maar toch wel tussen de vier en vijf uur . En dan , tussen door, de keuken in , eten maken . Wat lopen met Casper . Dus ik blijf wel bezig . Maar als ik dan de groenten en of fruit in de tuin zie, ik blijf wel bezig. Voor nu, blijf gezond.

Tomaten 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten