donderdag 28 juli 2022

Bezig

 Ja, ben gisteren wel een beetje bezig geweest . Heb Brandon heen en weer naar het duiken gebracht . Het avondeten gemaakt , brood gebakken en alvast de nasi voor vandaag zoveel mogelijk voor gewerkt. Vandaag komt Kate en dan heb ik altijd wat minder de ruimte in de keuken . En omdat ik graag alles een beetje uitgebreid doe, ben ik dus gisteren maar alvast begonnen .
Brandon heeft een mooie duik gemaakt en vermaakt zich best . We hebben gisteravond gekaart en dat was dus weer iets anders dan Monopoly . Gelukkig maar , want dat kon ik niet winnen . Wil niet zeggen dat ik met kaarten heb gewonnen , maar heb iets meer kans tegen Brandon en een fanatieke Oma . We doen ons best , maar verliezen is ook een optie . Goed, ga zo ontbijten , alles verder regelen en dan straks Kate even halen . Het is gelukkig iets koeler , dus moet goed komen . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten