woensdag 20 juli 2022

Lekker weer

 Gisteren begon de dag niet te warm. Tegen 13:00 uur werd het wel wat warmer, maar we hebben hier gelukkig niet te hoge temperaturen. Nog steeds goed onder de 30 gr , denk ik . En in de nacht koelde het goed af. Nu de deuren open , het is net 05:00 uur in de ochtend . Denk dat het gisteren met zon een graad of 25 is geweest . In Funchal zal het wel warmer zijn geweest . Maar steden zijn natuurlijk altijd een stuk warmer , helemaal nu men in veel landen de groenvoorziening in steden erg heeft verwaarloost . Hoe meer beton , hoe warmer het wordt en dat koelt slecht af. Dus de steden flink uitbreiden gaat niet helpen tegen warm weer .
Goed , dat is mijn idee . Gisteren weer wat in de tuin bezig geweest . Ben een beetje aan het voorbereiden om mijn kippenhok te verbouwen . Wil het iets vergroten en wat beter maken voor de winter . Ook wil ik het in twee aparte gedeelten kunnen delen , mocht ik een paar nieuwe kuikens kopen , dan kunnen ze niet zomaar bij elkaar. 
Vandaag weer water geven , Kate komt. Ik weet , het is geen donderdag , maar als alles goed gaat ga ik morgen naar het vliegveld om Brandon op te halen . Is in deze tijd , met de goede organisatie op Schiphol, weet je het nooit he . Maar we blijven positief en gaan er vanuit dat hij morgen gewoon hier komt. We gaan het zien . Voor nu, blijf gezond  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten