maandag 18 juli 2022

Wennen

Zo, het is maandag. En je moet elke dag prijzen . De zon komt weer op, je wordt weer wakker . Kan zo maar zijn dat de zon niet meer opkomt he , en wat dan ?
Maar goed, we gaan weer . Wat heb ik gedaan de laatste paar dagen ? Onder andere de carport wat aangepast . Had aan de zijkant een soort doet zitten wat ze hier veel gebruiken in tuinen , bescherming tegen zon en wind. Maar dat beschadigd best snel, de wind had er flink aan getrokken en vond tijd om het te veranderen . Dus dat heb ik gedaan , met wat hulp van Kate , die afgelopen zaterdag is geweest . Dus het ziet nu een stuk netter uit en de auto´s worden nu beter beschermd tegen wind en zon.
Deze week geen wandeling met Sao. Ze moet met iemand naar Lissabon. Dus heeft het deze  veel te druk met van alles en nog wat . Ook ik heb best wat te doen . Ze komt donderdagavond laat terug, dan zou ze in principe vrijdag kunnen lopen, maar door de onzekerheid van het vliegen , de vluchten tussen het vaste land en het eiland worden zomaar veranderd , al jaren , zou het zomaar uren later of de volgende dag zijn dat ze terug is . Dus geen wandeling . Heb genoeg te doen , dus zal mij niet vervellen, maar het is wel wennen . Voor nu, blijf gezond .

Het begin
Ik vind het wel wat 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten