maandag 4 juli 2022

Maandag

Maandag , we gaan weer . Niet dat ik het weekend niets doen , maar toch. Probeer wel wat minder te doen in het weekend. En moet zeggen , het is hier , bij ons, nog steeds qua weer wat minder . Niet dat ik het erg vind. Maar stond ergens dat het , ik geloof van vrijdag op zaterdagnacht , in Funchal zo warm was, niet onder de 20 gr. Dat was hier dus niet he . Maar goed, hebben zelfs wat regen gehad. Niet zo veel dat het genoeg is voor de grond , de plantjes hebben echt wel wat meer nodig.
Maar niet alleen daarom heb ik wat minder gedaan . Heb ook nog eens een keer mijn ribben gekneusd . Moest iets met RenĂ©e  haar auto doen , en toen heb ik , bij een rare beweging , mijn ribben gekneusd . Heb dat wel iets te vaak , naar mijn zin, maar je doet er niets aan . Bij niesen , hoesten en wat andere rare bewegingen is het even niet pijn . Maar wat doe je er aan. Niet veel . Proberen wat rustiger aan te doen , kan niet niks doen . Er moet wat op het land gebeuren , de kippen moet verzorgd worden en Casper moet lopen . En de wandeling die ik eens in de week doen, moet ook door gaan . Misschien wat minder klimmen , maar stil zitten .... Goed , het is maandag . Zag net dat de boeren op weg zijn. Hoop dat iedereen verstandig is , dat de politie ook denkt aan de acties die ze pas geleden zelf hebben gedaan . Er moet wat gebeuren , is mijn idee en de heer Remkes zal niet de oplossing zijn . Maar wie ben ik . Zit ver weg , maar dat is soms een voordeel . Laten we niet verbaast zijn van acties , zit er al jaren aan te komen . Als het niet door de boeren is , dan wel door mensen uit Groningen of opzetten ouders . Het is misschien niet eens door wat er gebeurd is , of gaat gebeuren , maar meer de manier waarop en hoe er mee wordt omgegaan. Wees wijs , blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten