donderdag 21 juli 2022

Gaat goed komen

 Net al even kort contact gehad met Brandon. Hij zit in het vliegtuig. Nu maar hopen dat ze er niet weer uit moeten. Maar daar gaan we niet van uit. Dus straks op weg om hem op te halen . Heb nog wel een paar uurtjes , dus eerst maar even mijn stukje en dan ontbijten . Nog een keer met Casper lopen en dan naar het vliegveld. Ga ik gelijk kijken hoe het hier is bij de vertrekbalies . Ben benieuwd. 
Gisteren is Kate geweest Dus hebben weer het nodige gedaan. Het wordt nu ook hier langzaam maar zeker wat warmer , dus wel uitkijken wat je doet en wanneer je het doet. Veel probeer ik altijd vroeg op de dag te doen , ben toch altijd er op tijd uit. Maar gisteren een paar planten gekort wiekt . Groeide tegen de klippen op. Dus dat ziet er weer een beetje beter uit en gelijk de jasmijn wat meer ruimte gegeven . Ook stond er een roos behoorlijk in de verdrukking , dus hoop dat die ook wat bij trekt . 
Gisteren kwamen ze ook wat spul brengen wat ik had besteld om het kippenhol te upgrade . Dus dat is mooi op tijd. Nu maar even kijken wanneer ik het echt kan doen . Wil alles goed voorbereiden , ze zullen even in een iets kleineren behuizing moeten en dat wil ik niet te lang laten duren he . Vooral niet als het erg warm is of wordt . Komt goed. Voor nu, blijf gezond. 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten