vrijdag 8 juli 2022

Peren

Wees niet bang , vandaag geen gelul over politiek  of andere rotzooi . Niet dat daar wat over te zeggen valt , maar heb er eigenlijk nooit zin in , maar heel soms kan ik het niet laten .
Goed , we gaan het over de Smart hebben . Was dus net gespoten en toen wou hij niet starten . Kan natuurlijk , accu´s gaan niet je leven lang mee . Maar toen bleek de handel van de versnelling bijna te zijn afgebroken. En aangezien het een automaat is , moeilijk systeem met weet ik veel wat voor aansluitingen , was dat even een probleempje. Maar goed, hij werkt weer . Gisterenmiddag een telefoontje dat ze hem kon komen halen . Dus die heeft ze weer terug.
Ben zelf wat in de tuin bezig geweest , nog steeds niet op de manier zo als ik wil, de ribbenkast is nog steeds niet goed. Duurt altijd lang , is mijn ervaring. Dus rustig aan . Heb wel wat water gegeven , gelukkig . En verder rommel ik wat aan. Je merkte gister in de middag wel dat het maar goed was dat ik in de ochtend water heb gegeven , het werd nu flink warmer . Denk dat de zomer nu echt begint. Hoop niet dat het erg warm wordt en dat de branden dit jaar ook niet te gaan worden. Maar goed , we kunnen niet anders doen dan afwachten . Zou zeggen , fijn weekend en blijf gezond . 


Peren 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten