dinsdag 5 juli 2022

Lopen

 Ondanks de pijn in mijn ribben , ga ik straks toch lopen. Eens kijken wat we kunnen doen . Het is , denk ik, iets minder dan het was, maar met een rugzak op , op en af de bergen , we gaan het zien. Heb het wel eerder gehad, maar is nu toch niet echt fijn. Kan je natuurlijk zeggen , doe rustig aan , blijf thuis . Maar ja , dat is niets voor mij. 
Probeer echt wel rustig aan te doen hoor. Ook gisteren redelijk rustig aan gedaan . Maar je moet niet echt stil gaan zitten he . De tuin heeft gisteren dan wel een rustdag gehad , ben hoofdzakelijk in de keuken bezig geweest . Maar zal zeker vanaf morgen weer wat in de tuin moeten doen . Het is , gelukkig , bewolkt , het drupt zo nu en dan wat , maar dat is niet genoeg . Zal minimaal water moeten geven . En daar ben ik best even mij bezig. Niet het hele zware werk. Dat probeer ik echt wat minder te doen . 
Ga nu even ontbijten , mijn rugzak verder in pakken . En dan straks eerst maar even tanken en dan zien hoe het gaat . Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten