dinsdag 19 juli 2022

Thuis

 Ja, vandaag gewoon in en rond het huis bezig. Natuurlijk ga ik met Casper er op uit, dat doen we elke dag . Maar dus geen `echte ` wandeling. Niet dat ik me zelf verveel , er is genoeg te doen. Heb weer wat projecten op stapel staan . Gisteren wat spullen besteld om mijn kippenhok winterklaar te maken. Het was best wel een redelijk hok, maar vind dat het wat beter moet. Dus nu is de tijd om het te doen . Hoop dat ik vanaf donderdag wat hulp heb , maar dat ligt aan Schiphol. We gaan dat zien, het hok komt er , hoe dan ook.
Heb ook natuurlijk mijn gewone werk in de tuin, wat van tijd tot tijd zijn vruchten af werpt , of groenten . De pompoenen groeien erg goed, de kool staat aardig , de bietjes zijn bieten . Dus ik klaag niet . Geeft werk, maar dat is ook de bedoeling . 
Vandaag maar even kijken hoe het gaat , gisteren een groot gedeelte van de beneden tuin schoon gemaakt. Nu zien hoe mijn rug en ribben er aan toe zijn. Heb een klein probleempje in de rechter arm, maar ach , het is wat het is . Als ik maar de helft kan doen van wat ik van plan ben , is het ook goed.  Het plan is altijd groot , dus iets minder kan ook. Moet nog even , tussen door, een brood bakken , dus ja , ben wel bezig vandaag . Voor nu, blijf gezond 


Courgette 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten