dinsdag 12 juli 2022

Roest

Dinsdag , en geen loop dag . Morgen gaan Sao en ik lopen . Gisteren begon de dag warm, maar tegen 11 uur kwam er een hoop vocht en bewolking over de bergen , de temperatuur viel gelijk een graad of 5 . Vond het op zeg niet erg . Ten eerste hoeft het van mij niet bloedheet te zijn , en er was weer een brand gaande boven Arco , dat het voor de natuur beter is al het wat minder warm is . Wil niet zeggen dat wanneer het hier zo bewolkt en vochtig is , het bij Arco ook zo is. Maar goed , tegen een uur of vier kwam de zon weer terug , en werd het weer warm. Het is zomer .
Waar we morgen gaan lopen , weet ik nog niet . Zal afhangen wat het weer gaat doen . Blijft het redelijk, maar niet te warm ? Dan hebben we meer opties . Maar als het erg warm wordt , moeten we even kijken waar we toch wat verkoeling hebben . Je moet toch uitkijken . En even zien of er geen branden zijn , of waar ze de afgelopen dagen zijn geweest . Je wilt niet daar lopen waar het een dag er voor heeft gefikt. Is niet echt goed voor je ademhaling en ook nog eens erg deprimerend . Dus we gaan het zien. Ga even ontbijten , en vandaag weer het nodige op mijn landje doen. Rust roest . Voor nu, blijf gezond .

Dat zegt men wel meer tegen mij 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten