donderdag 7 juli 2022

Hoe

Hoe moet het verder met dat kleine landje aan de zee ? Zeg het maar . Ik ben bang dat het niet zo goed gaat . Misschien zie ik het te zwart in , zit ver weg . Toch probeer ik altijd de dingen goed te volgen , op veel verschillende manieren . Kijk best wel wat debatten in de tweede kamer . Daar wordt je niet vrolijk van . Dat er dingen moeten veranderen , dat begrijp iedereen , naar mijn idee . Maar de manier waarop, het hoe . De fouten die men maakt , en dan keihard liegt . Blijft zitten , omdat `er niemand anders is  ` . Iedereen is vervangbaar . Maar goed , kan alleen maar hopen dat er genoeg mensen het gaan zien . Nieuwe verkiezingen is het minst , maar het systeem is zo verrot , naar mijn idee , dat het goed moet worden schoon gemaakt.

Zo, nu mijn gewone praatje vanaf ons eiland, het is geen paradijs , maar wel mijn plekje met een aardige tuin, wat groenten en bloemen .  Zit een beetje met ribbenkast en schouder , alles rechts natuurlijk, maar pijn doet je voelen dat je leeft . Als je geen pijn meer voelt..... Ben wel voorzichtig , probeer niet al te veel te doen . Maar zo als ik al eerder aangaf , moet toch voor mijn kippen zoeken , Casper moet een stukje lopen en de tuin moet wat water hebben . Ook ons eten gaat niet vanzelf. Dus ben wel elke dag wat aan het doen , en geloof ook niet dat stil zitten de zaak beter maakt.
Maar de tuin omspitten en dat soort dingen zit er nu even niet in . Denk er echt wel over na en zit dus toch wat meer als anders . Hoop gewoon dat het snel over is . Nu eerst maar even ontbijten en dan zien we wel hoe de dag verloopt . Voor nu, blijf veilig , blijf gezond .

courgette 


Lupine 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten