vrijdag 22 juli 2022

Vento

 Ja, vento, of in goed Nederlands wind. Daar kunnen we hier wel eens last van hebben. Toen ik gisterochtend van huis ging om Brandon op te halen van het vliegveld dacht ik nog ,dat alles goed volgens schema ging . Maar hoed dichter ik bij het vliegveld kwam , hoe donkerder de lucht werd en de wind aantrok. En ja , er stond echt een harder wind bij het vliegveld. Hebben we best vaak last van , maar er is gewoon geen andere plek op het eiland . Er zijn altijd mensen die eens in de zoveel tijd weer met een plan komen, maar goed. Om een lang verhaal kort te maken, half 10 werd half 2. 
Er waren vluchten die terug naar mainland Portugal gingen , Brandon zijn vlucht ging naar Porto Santo , samen met 2 andere vluchten . Er gingen toestellen naar  Cran Canaria en ook een paar naar Faro . Dus gewoon een gekke huis . Vlak voor Brandon zou landen kwam er een Condor vlucht het proberen , had ook staan wachten op Porto Santo , maar die maakte een doorstart . Niet leuk om te zien , als je kleinzoon vlak daar na moet landen . Ik hou er niet van. Maar hij is veilig geland . Had natuurlijk wel honger , en we hebben dus maar gelijk bij de Burger King een burger gegeten. Hij wist hoe het tegenwoordig werkt bij de Burger King , ben er al zeker 4 a 5 jaar niet geweest . Maar voor een keer . 
Goed , Casper is uit geweest , Brandon gaat vandaag met Oma op stap . En ik ga straks eens kijken hoe mijn stukje land er bij licht . Voor nu, blijf gezond 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten