woensdag 6 juli 2022

Gelukt

 Toen ik gisteren in Ribeira Brava was , en Sao daar ook aan kwam , bleek dat zij ook niet 100% was . Dus we besloten om een , in onze ogen , een vlakke , simpele wandeling te doen. We zijn naar Boa Morte te gaan . Dat is niet zo ver hier vandaan , een levada en vlak. 
Zo gezegd zo gedaan . En we hebben toch een kleine 10 km gelopen. Het lopen opzich is geen probleem, maar heb natuurlijk wel een rugzak bij me . Ga niet zonder mijn EHBO - set , wat te eten , te drinken, wc papier en wat lampen de duur uit. Ook niet als ik me niet lekker voel. Dus dat is wel een dingetje als je last van je ribben of rug hebt. Maar het is goed gegaan .
Toen ik thuis was eerst even een stukje met Casper gelopen, waar meer klim in zat dan in de 10 km met Sao. Toen eerst even wat gegeten en een uurtje gezeten . Maar heb 5 kippentje , hebben voer en water nodig . Daarvoor geven zij mij weer eitjes . En heb natuurlijk wel wat op het land staan. Het is gelukkig redelijk bewolkt de laatste tijd , maar een gedeelte had wel water nodig . Dus daar nog even een uurtje mee bezig geweest . Niet zwaar allemaal , maar je bent wel bezig.
Vandaag maar even zien hoe het er op het land bij staat . Probeer echt wel rust te houden, maar Augustinho komt weer wat doen op zijn land . En wil wat advies van hem hebben , en hij heeft wat water van mij nodig . Dus maar zien wat het vandaag wordt . Dus voor nu, blijf gezond 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten