vrijdag 31 maart 2023

Eind van de maand

Bloesem in de pruimenboom
 Gaan we weer . Ben al met Casper wezen lopen . En het is nu al warm. Te warm voor eind maart. Maar goed, het is wat het is. 
Gisteren een groot gedeelte van de dag water gegeven . Erg blij dat ik wat tijd heb besteedt aan het schoonmaken bij de watertank. Heb nu in ieder geval water wanner ik het wel , en nodig heb. Dus dat is fijn. Heb mij voorgenomen om gewoon elke maandag bij de tank te gaan kijken en daar wat te doen. Het pad er naar toe kan wel wat beter , dus zal ook daar wat onderhoud doen . Is in mijn eigenbelang he .
Goed , vandaag dus weer lopen. Maar eens goed kijken waar we gaan lopen he . We zullen goed uit moeten kijken waar we gaan lopen . Als het goed is wordt het langzaam maar zeker iets koeler . Maar of dat ook daar is waar we gaan lopen ? We moeten het zien. Ga nu ontbijten , dan de rest van de spullen in mijn rugzak doen . We gaan het weer zien. Voor nu, blijf gezond .


De eerste vijg 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten