dinsdag 21 maart 2023

Kijk en luister

Dinsdag , we zijn er weer . De wasmachine draait al weer even en het is nog niet eens 5 uur. Maar goed, dat ben ik. Casper is uit geweest en we nemen weer even de tijd voor een stukje.
Gisteren weer wat gedaan op het land. Maar in de ochtend eerst wat in de keuken gedaan . Een brood gebakken , wat dingen gesneden en gemarineerd . En tussen door heeft Renée haar auto naar de garage gebracht , en dus moest ik haar daar ophalen.
En dan in de middag op het land gewerkt. Had een composthoop en die heb ik gisteren afgegraven en over en stuk land verspreid. Daar wil ik van de week op zaaien . Dus ben weer lekker bezig . Het weer viel me wat bezig , in de ochtend is het best fris en het is ook nog eens bewolkt. Nu hoeft het van mij niet bloedheet te zijn, maar er is straks geen geleidelijke  overgang naar de zomer . Het is warm of koud, lijkt het wel. Maar goed, zal niet te veel over het weer zeggen , weet alleen dat er veel manieren zijn om het weer te manipuleren en men dat ook doet.
Goed , heb een video voor jullie . Zag van de week toevallig dit nummer . Vind het erg goed. Denk dat veel mensen het misschien iets te vinden , maar wou het toch laten zien, vandaar .Voor nu, blijf gezond . 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten